Stages

Naturalis biedt verschillende stages aan. Onze onderzoeksgroepen bieden kansen om deel te nemen aan onderzoek, waarbij studenten op zowel bachelor- als masterniveau ons kunnen helpen belangrijke onderzoeksvragen te beantwoorden. Sommige van deze onderzoeksprojecten maken deel uit van een groter project, terwijl andere op zichzelf staan. Daarnaast zijn er stages op het gebied van wetenschapscommunicatie en marketing.

Vind hier alle beschikbare (onderzoeks)stages

Academische vakken
Bsc. and Msc.

Onderzoekers van Naturalis verzorgen cursorisch onderwijs aan universiteiten en hogescholen. Zo coördineren zij academische vakken over biodiversiteit en geologische diversiteit. Ook verzorgen ze gastcolleges, practica, en excursies, met name als onderdeel van opleidingen biologie en aardwetenschappen.

Kijk hier voor de mogelijkheden

Internationale
cursussen

Naturalis is betrokken bij verschillende internationaal georiënteerde cursussen gericht op studenten en professionals.

Read more about the opportunities here

PhD
bij Naturalis

De ontwikkeling van ons jong onderzoekstalent tot excellente onafhankelijke onderzoekers is een fundamenteel onderdeel van onze ambitie. Momenteel werken meer dan 50 jonge wetenschappelijke onderzoekers bij Naturalis aan hun PhD en postdoctoraal werk. Wanneer mensen hun PhD bij Naturalis beëindigen, willen we dat ze vertrekken als ambassadeurs van ons instituut en zich trots voelen dat ze hun studie bij Naturalis hebben voltooid.

Weten wat de mogelijkheden zijn?